2016. július 22., péntek

Vége

Sziasztok!

Nem is tudom hol kezdjem.
Eltűntem, nem is kicsit, de ennek megvannak a maga okai.
Az elmúlt hetekben sokat gondolkoztam. A focin, a blogon. És rájöttem, hogy nem megy. Már nem jönnek úgy ki a szavak belőlem, mint régen. Nektek pedig nem akarok csalódást okozni, hogy ilyen félkész semmilyen kis valamikkel jelentkezek.
Imádom a focit, mindig is az életem része, de nem tudom ezt tovább csinálni. Az elmúlt félében rájöttem, hogy nem a focis bloggerek közt van helyem, inkább próbálok tovább sodródni az árral.
Így nagy sajnálatomra bejelentem, hogy a Novels bezár!
Igazán sajnálom, akinek csalódást okoztam, de így 15 éves fejjel rá kellett jönnöm, hogy nem akarom, hogy erről ismerjenek.
Szóval köszönök mindent! A kattintásokat, feliratkozásokat, megjegyzéseket, jó és rossz kritikákat, a bátorítást.
Imádlak titeket és imádni is foglak!

Juliet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése